Mijn eerste dagen - Reisverslag uit Khett Siem Reab, Cambodja van Lotte Beek - Bongers - WaarBenJij.nu Mijn eerste dagen - Reisverslag uit Khett Siem Reab, Cambodja van Lotte Beek - Bongers - WaarBenJij.nu

Mijn eerste dagen

Blijf op de hoogte en volg Lotte

19 Oktober 2013 | Cambodja, Khett Siem Reab

Hallo allemaal,

Hier ben ik weer!! Na een paar dagen kan ik alleen maar zeggen: ik heb een hele goede keuze gemaakt!!!

Dinsdag en woensdag nog vrij geweest! Met de 'nieuwe mensen' de stad verkent! Naar de old market geweest, geluncht en gedineerd!! Jeetje, even wenne n aan de prijzen hier! Uit eten voor $3,- is zeker niet verkeerd;) Dat wordt straks weer wennen als ik in Nederland ben.

Donderdag begonnen met de introduct! Eerst wat info over het land en stadje.... Daarna op de fiets op te lunchen.... Shit, broek gescheurd..... Snel een nieuwe broek aan want de andere stonden te wachten.
Na de lunchg een toer door Siem Reap met belangrijke punten. DIt met de tuktuk!! Heerljk, en een hele leuke tukdriver, mr. D!!! Wat een schat.
Daarna mijn eerste massage!! Dat was heerlijk!! Maar waar ik achter kwam, ook mijn tweede broek gescheurd.... Mmmmm, hoe kan dat nu..
'S Avonds nog uit eten met een dansshow! Dat was wel leuk, maar erg toeristisch!

Vrijdag al om 4.20 uur op, want we gingen naar Ankor Wat voor de zonsopkomst... Maar helaas had het erg hard geregend, dus we hebben die ochtend weinig zon gezien...
'S Middags was het super warm! Een hele leuke dag gehad met 'ons groepje'. Veel gelachen en ONTZETTEND veel foto's gemaakt!!!! Op mijn facebook al een paar foto's (up-load gaat daar sneller dan via mijn site)...

Vandaag weer een vrij dagje gehad, was ook wel nodig na een leuke, maar intensieve dag! Vanochtend foto's met elkaar uitgewisseld en rustig aan gedaan.
Vanmiddag heerlijk gaan zwemmen bij een hotel!! Even zoeken naar het6 goede hotel, maar het zag er super uit!!!!!! Heerlijk genoten!!

Nou, het gaat hier allemaal goed! Hopelijk heb ik het nog redelijk kort gehouden;)

Sorry, inderdaad wat vergeten... Mijn broeken zijn kapot gegaan door mijn zadel, Deze was kapot en mijn broeken bleven daar aan hangen... Maar gelukkig kunnen ze dezen hier maken voor 1000 riep (is $0,25)....

Tot de volgende keer!
Liefs en een knuffel vanuit Siem Reap.

  • 19 Oktober 2013 - 16:29

    :

    Hee meis!
    Hoe kan dat nou?? Waren dat je nieuwe broeken? En ook alleen bij jou? Haha hoe krijg je het voor elkaar.
    Klinkt allemaal goed daar en je foto's zagen er ook erg leuk uit, je hebt het duidelijk naar je zin :)
    Tuurlijk was het de juiste keuze, maar gelukkig ervaar je dat zelf helemaal zo!

    Veel succes straks met je eerste dagen als juf dat zal toch wel even anders zijn dan lunchen, stad verkennen en een dinnershow ;)

    Liefs uit het koude en dure Noorwegen :P xxxx

  • 19 Oktober 2013 - 16:51

    Sanne:

    Hee zusje,
    Fijn om steeds te horen dat je zo enthousiast bent en blijft! Top dat je bent gegaan, nu 6 maanden genieten! Geniet nog even van het chillen en heel veel succes straks met les geven, you can do it!
    Love you, XXX

  • 19 Oktober 2013 - 17:47

    Daisy:

    Hoi Lotte,
    Fijn om te lezen dat de eerste indrukken goed zijn en dat je keuze als de juiste voelt. Geniet er van en weet dat je het kan.
    Liefs van ons allen
    .Daisy, Servie, Juul en Teun

  • 19 Oktober 2013 - 20:51

    Inge:

    Geniet maar lekker en fijn dat we je zo vaak kunnen spreken!

    Als me zo'n verhaal over je kapotte broeken meld, moet je ook vertellen dat je zadel kapot was en daardoor al je broeken kapot gingen...maar ook deze koop je voor $3;)

    Have fun sis...

    Liefs Ing

  • 20 Oktober 2013 - 15:18

    Mama:

    Lieve Lotte ik heb net wel tien regels getypt.even een vreemde toets aan klikken en alles is weg!Nou we skypen wel weer.Dat is veel sneller.En ik zie je.We hebben elkaar veel te vertellen en ik heb vragen naar jou.Morgen nog een dagje vrij en dan begint het nieuwe avontuur weer verder jij als hulp juf voor de klas.

    Een hele fijn dag en tot morgen misschien?
    Morgenvroeg zijn we sporten.Ongeveer om half een thuis.

    Doei,Gr. Jouw mama.X.

  • 20 Oktober 2013 - 16:07

    Mama:

    Lotte , ik heb morgenmiddag een afspraak bij de parodontologie. Dus.....zal het dinsdag worden! Veel plezier!!! Nogmaals Mama.X.

  • 20 Oktober 2013 - 19:22

    Mama:

    Lotte, weer even een berichtje. Wil je jouw adres op deze site zetten? Als je in gelegenheid bent om 13.00uur zou je mij nog kunnen skypen.Nu lig je lekker te slapen. Morgen een fijne dag.Liefs jouw mama.X

  • 22 Oktober 2013 - 15:53

    Guusje :

    Lotte,
    Als ik je verhalen lees, dan denk ik meteen aan Indonesië. Het lekkerste eten voor een paar euro's, gezellige lieve mensen om je heen.
    En over het maken van kleding.......mijn broek hadden ze voor 0,50 gemaakt.

    Ben blij, dat je je achter je keuze sta. Ik zie je daar al helemaal stralend door de dagen door komen.
    Veel plezier en geniet ervan lieverd.

    Dikke kus van Guusje

  • 22 Oktober 2013 - 20:02

    Ilse:

    hee Lotte
    fijn dat je het naar je zin hebt en dat je het nog steeds een goede keuze vind (dat vind ik ook, veel respect voor wat je doet Lotte). Jammer van je broeken maar fijn dat het zo opgelost kan worden en voor zo goedkoop. was het eten maar hier ook zo goed koop al zullen we dan ook wel minder verdienen. Maar geniet daar ook maar van want als je terug bent is het weer duur. Veel plezier daar met alle andere collega's ik lees je verhaal weer snel.
    Kus ilse

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lotte

2022 Omdat mijn blog (mamaboem.blogspot.com) niet meer goed werkt, ga ik hier verder met mijn verhalen over mijn NAH 2013 Hier ga ik mijn (hopelijk) mooie reiservaringen delen en bewaren.

Actief sinds 20 Juli 2013
Verslag gelezen: 423
Totaal aantal bezoekers 18895

Voorgaande reizen:

09 Augustus 2022 - 09 Augustus 2022

MAMABOEM Mijn verhaal van mijn NAH

13 Oktober 2013 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: