MAMABOEM Mijn verhaal van mijn NAH - Reisverslagen van Lotte van Beek - Bongers - WaarBenJij.nu MAMABOEM Mijn verhaal van mijn NAH - Reisverslagen van Lotte van Beek - Bongers - WaarBenJij.nu
MAMABOEM Mijn verhaal van mijn NAH

Hallo allemaal,

9 augustus 2021 heb ik een sinus trombose en een hersenbloeding gehad. Mijn ervaring ben ik gaan delen met jullie. Eerst op mamaboem.blogspot.com! Helaas werkt die site niet meer goed, vanaf nu deel ik mijn verhalen hier :)

Recente Reisverslagen:

09 Augustus 2022

Eén jaar geleden alweer
Lotte

2022 Omdat mijn blog (mamaboem.blogspot.com) niet meer goed werkt, ga ik hier verder met mijn verhalen over mijn NAH 2013 Hier ga ik mijn (hopelijk) mooie reiservaringen delen en bewaren.

Actief sinds 20 Juli 2013
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 18842

Voorgaande reizen:

09 Augustus 2022 - 09 Augustus 2022

MAMABOEM Mijn verhaal van mijn NAH

13 Oktober 2013 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: